Program społecznościowy
, / 2200 0

Program społecznościowy

SHARE
Program społecznościowy

Wsiadacie do autokaru? To dla Was start w wielkiej grze o cenne nagrody i harcerski tytuł najlepszej drużyny autokarowej Wyprawy „Uniamo le generazioni – łączymy pokolenia”! Przez całą Waszą podróż na kanale ZHP na Facebooku będzie rozgrywać się wyścig na punkty. Liczy się szybkość, pomysł i pomoc Waszych przyjaciół w Polsce, których również zapraszamy do zabawy. Bacznie wypatrujcie poleceń na Facebooku ZHP, które publikowane będą o każdej porze. Tagujcie swoje odpowiedzi, posty i inne aktywności #ZHPmc14 oraz hashtagami swojej #nazwadrużyny (np. #czerwonyautokar) i #zadanienr (np. #zadanie1 #zadanie2…).

Zadań jest wiele, a czas na ich realizację macie wyłącznie do momentu opublikowania kolejnego polecenia. Okazja do rewanżu dopiero w drodze powrotnej!

Gotowi do startu? START!

Media społecznościowe ZHP:

FACEBOOKwww.facebook.zhp.pl
TWITTER: www.twitter.com/zhp360
INSTAGRAM: www.instagram.com/zhp_pl
TAGBOARD: www.tagboard.com/zhpmc14

Syg. Chorągiew #nazwa 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 q1 q2 q3 SUMA
A1 Białostocka (7:31,14.05)  #A1Bialostocka  nr13 nr14  nr15 nr16 nr17 nr18 nr19 nr20 nr22  nr24  nr26  nr37  nr40  nr41  nr42  q11 16
A2 Dolnośląska (12:54, 14.05)  #macdolny #A02  nr18 nr19 nr20 nr21  nr24  nr27  nr40  nr41  nr42  nr43 10
A3 Gdańska (5:36, 14.05)  #nazwayoloswagmarinstatekmatka  nr12 nr13 nr15 nr16 nr17 nr18 nr20 nr21 nr22 nr23  nr42  nr44  nr46  nr48  nr49 15
A4 Kielecka (9:33, 14.05)  #A04  nr15  nr38  q22 3
A5 Krakowska (13:11, 14.05)  #smoczybus  nr19 nr20 nr21 nr22  nr24  nr27  nr28  nr29  nr38  nr41  nr42  nr44  nr46  nr47  nr49 15
A6 Krakowska/Zakopane (20:00, 14.05)  #podhalanski  q23     1
A7 Kuj-Pom/ZachPom1  (5:33, 14.05)  #A07 nr11  nr12  nr13  nr14  nr15 nr16 nr17 nr18  nr27  nr40  nr41  nr42  nr44  nr45  nr7  q15  q21 q22  18
A8 KP4/Wlkp1 (5:30, 14.05)  #A08  nr12 nr13 nr14 nr15 nr16 nr17 nr18 nr19  nr44              q3     10
A9 Lubelska (7:39, 14.05)  #lub  nr14  nr15 nr16  nr17  nr18  nr20  nr21  nr22 nr23  nr25  nr28  nr30  nr38  nr39  nr40 q8  q10 q14 18
A10 Łódzka (8:29, 14.05)  #lodzka  nr14  nr15 nr16  nr17  nr18  nr19 nr20 nr21 nr22  nr23  nr33  nr34  nr35 nr36 nr37       15
A11 Mazowiecka (12:15, 14.05)  #MazoviaDreamTeam nr18 nr19 nr20 nr22  nr28  nr17  nr36  nr39  nr40  nr41  nr42  nr43  nr44  nr45  nr46  q4 q5  q6 18
A12 Podkarpacka                                       0
A13 Podkarpacka 2 (10:37, 14.05)  #WłoskieGrażynki  nr16  nr17 2
A14 Stołeczna (12:11, 14.05)  #stoleczniharcerze  nr18 1
A15 Stołeczna/Łódzka (15:22, 14.05)  #NiedźwiadekWojtek  nr20  nr21 nr22 nr23  nr24  nr27  nr40  nr41 nr50  nr51 9
A16 Śląska (11:12, 14.05)  #ekipaWidmo  nr17  nr18  nr19  nr20 nr21  nr22  nr23  nr24  nr26  nr27  nr28  nr29  nr30  nr31  nr37  q9  q12  q13 18
A17 Warmińsko-Mazurska (10:11, 14.05)  #A17  nr16 nr17 nr18 nr19  nr35 nr36  nr42  nr44  nr45  nr46  nr51  q17 12
A18 Wielkopolska (22:24, 13.05)  #mcpyry  nr5 nr6 nr7  nr8  nr9  nr13  nr14  nr15 nr16 nr17 nr19 nr21 nr22 nr23  nr24  q10 16
A19 Zachodniopomorska – Myślibórz (18:13, 13.05)  #zhpMysliborz  nr1  nr3 nr7  nr8  nr9 nr12  nr13  nr15 nr16  nr6  nr5  nr4  nr29  nr30  nr34 15
A20 Zachodniopomorska – Myślibórz 2 (10.05) 0
A21 Ziemi Lubuskiej (11:10, 14.05)   #A21  nr17  nr20  nr22  nr36  nr44 5

 

Regulamin gry społecznościowej w kierunku Monte Cassino w dniach 13-15 maja 2014 r.

I Postanowienia ogólne.

  1. Gra społecznościowa odbywa się na profilu ZHP na Facebooku: www.facebook.zhp.pl. Na profilu publikowane są wszystkie zadania oraz pytania. Każde pytanie jest także wysyłane sms’em do koordynatora autokaru na włoski numer (od momentu wejścia drużyny do gry).
  2. Współzawodnictwo odbywa się drużynowo. Wygrywa drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów.

II Drużyny. Uczestnicy.

  1. W grze biorą udział drużyny składające się z pasażerów danego autokaru (A1-21).
  2. Każda drużyna wymyśla własną nazwę, którą podpisuje się pod każdym postem oraz komentarzem publikowanym w ramach gry w postaci hashtaga. Przykład: #czerwonyautobus.
  3. Posty w imieniu drużyny mogą publikować różni uczestnicy wyprawy, jak również profile hufców lub chorągwi.
  4. W grze mogą brać udział członkowie ZHP nieuczestniczący w wyprawie. By zdobywać punkty dla swoich drużyn muszą oznaczać swoje odpowiedzi hashtagiem autokaru.

III Quiz i zadania.

  1. Istnieją 2 typy poleceń: zadanie oraz quiz historyczny.
  2. ZADANIE – to polecenie wykonania danej czynności przez drużynę autokarową i jej udokumentowanie na FB.
  3. QUIZ – to pytanie historycznie typu „kto pierwszy ten lepszy”. Odpowiedź udziela się w komentarzu pod postem.
  4. Osoba, która pierwsza poprawnie odpowie na pytanie quizowe zdobywa punkt dla swojego autokaru. Jeśli jest to osoba, która nie bierze udziału w wyprawie może określić dla którego autokaru należy przekazać punkt.
  5. Każda drużyna autokarowa może wykonać maksymalnie 15 zadań. Podczas podróży może zostać opublikowanych więcej zadań. Od drużyny zależy, które z nich chce wykonać, a które opuścić.
  6. Każdy post z wykonanym zadaniem musi zawierać hashtagi: #zhpmc14, #nazwaautokaru, #zadanienr.
  7. Maksymalny czas na wykonanie zadania to 60 min. (do opublikowania kolejnego zadania).
  8. Każda drużyna może zdobyć łącznie 3 punkty za odpowiedzi w quizie. Po uzyskaniu tego progu punktowego uczestnicy mogą dalej walczyć o nagrody rzeczowe, ale nie będzie to gratyfikowane punktami.
  9. Zadania publikowane są o równych godzinach, np. o 23.00, 24.00, 1.00, 2.00…
  10. Od momentu rozpoczęcia gry przez pierwszą drużynę zadania publikowane są co godzinę, aż do zakończenia gry przez ostatnią drużynę.
  11. Wszystkie posty lub komentarze drużyna publikuje na osi czasu ZHP!

IV Punktacja.

  1. Za każde poprawnie wykonane zadanie lub odpowiedź na pytanie drużyna otrzymuje 1 punkt.
  2. Punktacja jest aktualizowana co godzinę w tabeli na stronie www.mc2014.zhp.pl.
  3. Drużyna może otrzymać maksymalnie 18 punktów.

V Rozpoczęcie i zakończenie gry.

  1. Gra rozpoczyna się „wejściem do gry” pierwszej drużyny.
  2. Gra kończy się wraz z dojazdem ostatniej drużyny do bazy skautowej.
  3. Każda drużyna jest „w grze” tylko i wyłącznie na czas przejazdu z Polski do bazy skautowej we Włoszech.
  4. Drużyna „wchodzi do gry” wraz z wykonaniem pierwszego zadania: opublikowaniem „rodzinnego” zdjęcia całej ekipy autokarowej z hashtagiem nazwy drużyny/autokaru.
  5. Drużyna „wychodzi z gry” wraz z dojazdem do bazy skautowej o czym musi poinformować postem na osi czasu ZHP.
  6. Po zakończeniu gry odbędzie się ostatnia aktualizacja punktacji i podanie zwycięzcy w formie postu na profilu ZHP na Facebooku.

VI Dogrywka.

  1. W przypadku uzyskaniu przez dwie lub więcej drużyn „ex aequo” największej sumy punktów odbędzie się dogrywka.
  2. Zdanie dogrywkowe zostanie opublikowane na profilu ZHP najpóźniej po godzinie od opuszczenia gry przez ostatnią drużynę. W zadaniu zostanie napisane, które drużyny walczą o wygraną i ile mają czasu na wykonanie zadania.

VII Nagrody.

  1. Zwycięska drużyna otrzymuje nagrody w postaci gadżetów ZHP dla każdego pasażera autokaru.
  2. Podczas gry można zdobywać także nagrody indywidualne w quizie historycznym. Nagrody te będą wskazywane w treści quizu.

VIII Postanowienia końcowe.

  1. Organizator gry zapewnia dostęp do Internetu za pośrednictwem karty sim do telefonu służbowego koordynatora autokaru. Zaopatrzenie w aparat telefoniczny zdolny do obsługi mediów społecznościowych leży po stronie drużyny autokarowej.
  2. Organizator nie zapewnia dostępu do prądu w autokarach.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
  4. Gra jest formą zabawy wprowadzającej do tematyki obchodów rocznicowych bitwy o Monte Cassino.

 

Regulamin gry społecznościowej w kierunku Polski w dniach 19-20 maja 2014 r.

I Postanowienia ogólne.

  1. Gra społecznościowa odbywa się na profilu ZHP na Facebooku: www.facebook.zhp.pl. Na profilu publikowane są wszystkie zadania oraz pytania. Każde pytanie jest także wysyłane sms’em do koordynatora autokaru na włoski numer.
  2. Współzawodnictwo odbywa się drużynowo. Wygrywa drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów.

II Drużyny. Uczestnicy.

  1. W grze biorą udział drużyny składające się z pasażerów danego autokaru (A1-21).
  2. Każda drużyna używa tej samej nazwy co w grze podczas podróży do Cassino. Podpisuje się nią pod każdym postem oraz komentarzem publikowanym w ramach gry w postaci hashtaga. Przykład: #czerwonyautobus.
  3. Posty w imieniu drużyny mogą publikować różni uczestnicy wyprawy, jak również profile hufców lub chorągwi.
  4. W grze mogą brać udział członkowie ZHP nieuczestniczący w wyprawie. By zdobywać punkty dla swoich drużyn muszą oznaczać swoje odpowiedzi hashtagiem autokaru.

III Quiz i zadania.

  1. Istnieją 2 typy poleceń: zadanie oraz quiz historyczny.
  2. ZADANIE – to polecenie wykonania danej czynności przez drużynę autokarową i jej udokumentowanie na FB.
  3. QUIZ – to pytanie  historycznie typu „kto pierwszy ten lepszy”. Odpowiedź udziela się w komentarzu pod postem.
  4. Osoba, która pierwsza poprawnie odpowie na pytanie quizowe zdobywa punkt dla swojego autokaru. Jeśli jest to osoba, która nie bierze udziału w wyprawie może określić dla którego autokaru należy przekazać punkt.
  5. Każda drużyna autokarowa może wykonać maksymalnie 12 zadań. Podczas podróży może zostać opublikowanych więcej zadań. Od drużyny zależy, które z nich chce wykonać, a które opuścić.
  6. Każdy post z wykonanym zadaniem musi zawierać hashtagi: #zhpmc14, #nazwaautokaru, #zadanienr.
  7. Maksymalny czas na wykonanie zadania to 60 min. (do opublikowania kolejnego zadania).
  8. Każda drużyna może zdobyć łącznie 5 punktów za odpowiedzi w quizie. Po uzyskaniu tego progu punktowego uczestnicy mogą dalej walczyć o nagrody rzeczowe, ale nie będzie to gratyfikowane punktami.
  9. Zadania publikowane są o równych godzinach, np. o 23.00, 24.00, 1.00, 2.00…
  10. Od momentu rozpoczęcia gry przez pierwszą drużynę zadania publikowane są co godzinę, aż do zakończenia gry przez ostatnią drużynę.

IV Punktacja.

  1. Za każdą poprawną, najszybszą odpowiedź na pytanie w quizie historycznym drużyna otrzymuje 1 punkt.
  2. 5 drużyn, które jako pierwsze wykonają zadanie otrzymują po 3 punkty. Kolejne drużyny, po 1 punkcie.
  3. Punktacja jest aktualizowana co godzinę w tabeli na stronie www.mc2014.zhp.pl.
  4. Drużyna może otrzymać maksymalnie 41 punktów.

V Rozpoczęcie i zakończenie gry.

  1. Gra rozpoczyna się o godz. 18.00 19 maja a kończy wraz z przekroczeniem przez pierwszy autokar granicy z Polską.
  2. Drużyny autokarowe muszą poinformować o przekroczeniu polskiej granicy wpisując post na oś czasu ZHP.
  3. Wszystkie drużyny rozpoczynają i kończą grę w tym samym czasie.
  4. Po zakończeniu gry odbędzie się ostatnia aktualizacja punktacji i podanie zwycięzcy w formie postu na profilu ZHP na Facebooku.

VI Dogrywka.

  1. W przypadku uzyskaniu przez dwie lub więcej drużyn „ex aequo” największej sumy punktów odbędzie się dogrywka.
  2. Zdanie dogrywkowe zostanie opublikowane na profilu ZHP najpóźniej po godzinie od opuszczenia gry przez ostatnią drużynę. W zadaniu zostanie napisane, które drużyny walczą o wygraną i ile mają czasu na wykonanie zadania.

VII Nagrody.

  1. Zwycięska drużyna otrzymuje nagrody w postaci gadżetów ZHP dla każdego pasażera autokaru.
  2. Podczas gry można zdobywać także nagrody indywidualne w quizie historycznym. Nagrody te będą wskazywane w treści quizu.

VIII Postanowienia końcowe.

  1. Organizator gry zapewnia dostęp do Internetu za pośrednictwem karty sim do telefonu służbowego koordynatora autokaru. Zaopatrzenie w aparat telefoniczny zdolny do obsługi mediów społecznościowych leży po stronie drużyny autokarowej.
  2. Organizator nie zapewnia dostępu do prądu w autokarach.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
  4. Gra jest formą zabawy podsumowującej obchody rocznicy bitwy o Monte Cassino.

 

 

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

PASSWORD RESET

LOG IN